Rootslasteni on plaanis viia kolme kuu jooksul ligi 100 erilist
(turismi)elamust. „Kampaania käigus toome 97 rootslast koos kaaslasega Eestisse ja näitame neile Eestit uues valguses," kommenteeris
EASi turismiarenduskeskuse Skandinaavia projektijuht Katrina Sokk. "Anname neile võimaluse kogeda midagi tavatut, haruldast ja võimsat, mida juba naljalt ei unusta ja mida veel aastaid hiljem saab põlevate silmadega meenutada."
Kampaania elamusi said välja pakkuda kõik soovijad ning üleskutsele vastanud eestlased käisid välja üle 200 idee. Sokk nimetab mõned: laulukaares kiikumine, sukeldumine Rummu karjääris, piknik kuumaõhupallis Kõue mõisa kohal, hommikune suplus Eesti rabajärves, personaalne kontsert väikesaarel, DJ-na plaatide keerutamine Tallinna klubis, päev lambafarmis ehtsa karjusena, kohtumine ja jalutuskäik Ilon Wiklandiga
Haapsalus tema lapsepõlveradadel, kokkamine koos parimate Eesti kokkadega.
Rootsi kampaania on EASi ja
Tallinki ühisprojekt, mis kestab juuni lõpust kuni septembri lõpuni.